مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08سياسي

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است


شهردار سنندج با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است، گفت: تحلیل و انتقادهای سازنده رسانه ای موجب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می شود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است، گفت: تحلیل و انتقادهای سازنده رسانه ای موجب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می شود.

سیدانور رشیدی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: خبرنگاران چراغ روشن و هدایت گر در جامعه هستند.

وی نقد سازنده و تحلیل های درست رسانه ها را چراغ راهی برای مسئولان دانست و افزود: متاسفانه امروز با دید منفی در جامعه ما به نقد و نقدپذیری نگاه می شود.

همین منفی بودن دیدگاه نسبت به نقد موجب شده آستانه نقدپذیری در جامعه ما بسیار پایین باشد، لذا در این راستا نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

رشیدی با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است، گفت: انعکاس نقاط قوت و ضعف از سوی رسانه ها و مطالبه گری درست آنها موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در بین مسئولان برای تلاش در مسیر خدمت می شود.

وی از خبرنگاران و اصحاب جراید به عنوان پیام آوران نور نام برد و گفت: همواره با دیدگاه مثبت به انتقادهای خبرنگاران نگاه می کنیم و معتقدیم وجود رسانه ها در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است