مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-02اجتماعي

هشدار پلیس فتا : در تعطیلات بر روی هیچ لینکی کلیک نکنید


به هیچ عنوان در ایام تعطیلات بر روی لینک های ارسالی از سوی سرشماره های ناشناس (از جمله ابلاغیات قضایی) کلیک نکنید و آگاه باشید که تماس هایی با عنوان شرکت در مسابقات رالی یا تلویزیون صرفاً اقدامی در راستای کلاهبرداری مالی علیه آنهاست.

- معاون اجتماعی پلیس فتا بیان کرد: به هیچ عنوان در ایام تعطیلات بر روی لینک های ارسالی از سوی سرشماره های ناشناس (از جمله ابلاغیات قضایی) کلیک نکنید و آگاه باشید که تماس هایی با عنوان شرکت در مسابقات رالی یا تلویزیون صرفاً اقدامی در راستای کلاهبرداری مالی علیه آنهاست.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا با بیان اینکه پلیس فتا در تعطیلات تعطیل نیست، گفت: کلاهبرداران در ایام تعطیل، لینک های آلوده بسیاری را برای مردم ارسال می کنند که لازم است مردم با آگاهی بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

  سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا به هموطنان هشدار کلاهبرداری در تعطیلات پیش رو را داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی های پیش بینی نشده در کشور و با توجه به تجربه عملیاتی در آن حوزه، پیش بینی می شود که کلاهبرداری در حوزه ارسال لینک های آلوده و برندگان مسابقات تلویزیونی افزایش پیدا کند.

  وی افزود: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا : در تعطیلات بر روی هیچ لینکی کلیک نکنید

هشدار پلیس فتا : در تعطیلات بر روی هیچ لینکی کلیک نکنید