مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 07:302023-07-23اقتصادي

پیش بینی برداشت 1100 تن انواع ماهیان گرم آبی در همدان


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از رهاسازی 100 هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای پرورش ماهی این استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 1100 تن انواع ماهیان گرم آبی در استان برداشت شود.

- ایسنا/همدان مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از رهاسازی 100 هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای پرورش ماهی این استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 1100 تن انواع ماهیان گرم آبی در استان برداشت شود.

احمد بختیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای توسعه شیلات و آبزی پروری و به منظور استفاده دومنظوره و بهینه از استخرهای ذخیره آب کشاورزی موجود و با توجه به بارش های نسبتاً مناسب فصل بهار و افزایش سطح آبگیری سدهای خاکی، آبگیرها و آبندان ها در سطح استان، مدیریت شیلات استان همدان با استفاده از اعتبارات عمرانی طرح توسعه آبزی پروری، 100 هزار قطعه انواع بچه ماهیان گرم آبی از مراکز تکثیر و پرورش استان گیلان خریداری و در 85 استخر دومنظوره ذخیره آب و 16 منابع آبی طبیعی و نیمه طبیعی استان با مشارکت متقاضیان و کشاورزان علاقمند رهاسازی کرد.

وی تصریح کرد: برای تأمین بخشی از هزینه خرید و حمل و نقل و رهاسازی این تعداد بچه ماهی و فعال کردن این تعداد استخر و منابع آبی حدود 4000 میلیون ریال از اعتبارات عمرانی شیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 1100 تن انواع ماهیان گرم آبی در همدان

پیش بینی برداشت 1100 تن انواع ماهیان گرم آبی در همدان