مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-23فرهنگي

آثار ادبیات کلاسیک ایران در چهارمحال و بختیاری خوانش می شود


شهرکرد_ معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح خوانش آثار ادبیات کلاسیک ایران از ابتدای مرداد در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله شیروانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توجه جدی به بازخوانی و معرفی بهتر آثار ادبیات کلاسیک ایران به عنوان بخشی از میراث مکتوب و یکی از مؤلفه های اثرگذار در تقویت هویت و فرهنگ جمعی ایرانیان از جمله برنامه هایی است که در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دنبال می شود.

وی افزود: در همین راستا طرح خوانش آثار کلاسیک ادبیات ایران به صورت عمومی در گام نخست با بررسی آثار و اندیشه های سعدی از ششم مرداد امسال در شهرکرد آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری نشست های خوانش متون به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است، ادامه داد: شرکت برای عموم در این برنامه ادبی فرهنگی آزاد است و تلاش می شود نشست ها به گونه ای پیش برود که تمامی علاقه مندان با سطوح و رشته های مختلف تحصیلی بتوانند از مباحث استفاده کنند.

شیروانی عنوان کرد: نشست های بررسی تاریخ عصر سعدی، اندیشه های وی و متون به یادگار مانده از این شاعر پرآوازه ایرانی با عنوان از منظر سعدی با حضور محمد حکیم آذر عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار ادبیات کلاسیک ایران در چهارمحال و بختیاری خوانش می شود

آثار ادبیات کلاسیک ایران در چهارمحال و بختیاری خوانش می شود