مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-02سياسي

در مواجهه با مشکلات حوزه مسکن طرح کارشناسی خود را به مرکز کشور ارائه دهید


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:در مواجه با مشکلات حوزه مسکن در استان باید بر اساس کار کارشناسی دقیق پیشنهادات خود را مشخص و به مرکز کشور ارائه دهید.

- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار رییس بنیاد مسکن استان خواستار شد در مواجهه با مشکلات حوزه مسکن طرح کارشناسی خود را به مرکز کشور ارائه دهید ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:در مواجه با مشکلات حوزه مسکن در استان باید بر اساس کار کارشناسی دقیق پیشنهادات خود را مشخص و به مرکز کشور ارائه دهید.

آیت الله مصطفی محامی نماینده امروز چهارشنبه در دیدار رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این مجموعه در سطح استان عنوان کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و محروم است و اجرای پروژه های عمرانی در چنین شرایطی با سختی ها و محدودیت هایی روبروست.

امام جمعه زاهدان در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان مبنی بر جذب اعتبارات و رشد و پیشرفت حاصل شده در برخی از حوزه ها عنوان کرد: مسیر خدمت رسانی در استان از مدت ها قبل آغاز شده و رشد و پیشرفت حاصل شده نیز جای تقدیر و تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مواجهه با مشکلات حوزه مسکن طرح کارشناسی خود را به مرکز کشور ارائه دهید

در مواجهه با مشکلات حوزه مسکن طرح کارشناسی خود را به مرکز کشور ارائه دهید