مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03اجتماعي

جاده گرمی به موران در حال تکمیل است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: لایه دوم 7 کیلومتر از جاده گرمی به موران در چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال الدین میر جعفریان ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان گرمی اظهار کرد: لایه دوم 7 کیلومتر از جاده گرمی به موران در چند روز آینده تکمیل خواهد شد و 5 کیلومتر از آن به مرحله روسازی می رسد.

همچنین 3 کیلومتر باقیمانده نیز تا قبل از بهمن ماه به پیمان سپاری گذاشته می شود و علاوه بر آن آسفالت ریزی 20 کیلومتر راه روستایی نیز در این شهرستان انجام می گیرد.

وی افزود: عملیات ساخت مسکن های تخریب شده بر اثر سیل شروع شده و تعدادی نیز در مرحله اسکلت و سفت کاری قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها این واحدهای مسکونی قبل از شروع فصل سرما به اتمام خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن 120 واحد تکمیل شده و تعدادی از این مسکن ها هم به مرحله سفت کاری رسیده است.

میرجعفریان تصریح کرد: تامین آب شرب منطقه موران در 21 روستا که در سیل اخیر قسمتی از آن نیز آسیب دیده، امروز تعیین تکلیف شد تا قبل از پایان این ماه ترمیم آن انجام گیرد که با این عمل 25 لیتر بر ثانیه به فشار آب شهر اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده گرمی به موران در حال تکمیل است

جاده گرمی به موران در حال تکمیل است