مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-23اقتصادي

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت مسئولان در کردستان باشد


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت مسئولان باشد، نباید با شروع پروژه جدید بار مالی مضاعف را متوجه دولت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی در کمیته برنامه ریزی شهرستان سروآباد اظهار کرد: با توجه به مزیت های نسبی شهرستان سروآباد از جمله باغداری ، شیلات ، گردشگری و .

هدایت اعتبارات عمرانی شهرستان به سوی ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این مزیت های نسبی می تواند گامی مهم در راستای دستیابی به توسعه پایدار سروآباد در سال جاری باشد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: در سال گذشته تمام اعتبارات تخصیصی به تفکیک هر شهرستان به فرمانداران ابلاغ شد.

محمدی افزود: این حق فرمانداران است که در جریان اعتبارات اختصاص یافته باشند و براساس آن برای اجرای پروژه های اولویت دار خود برنامه ریزی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: باید اعتبارات هر شهرستان در همان شهرستان هزینه شود و به واسطه اطلاع دقیق فرمانداران از میزان تخصیص ها، 100 درصد اعتبارات در محل خود هزینه شده است.

رشد 46 درصدی اعتبارات کردستان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از رشد 46 درصدی اعتبارات استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : در مجموع از نظر درصد رشد اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت مسئولان در کردستان باشد

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت مسئولان در کردستان باشد