مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-13سياسي

نماینده رشت: احیای 100 کارخانه صنعتی در گیلان صحت ندارد


نماینده رشت با بیان اینکه ایجاد یک میلیون شغل در کشور و احیای 100 کارخانه صنعتی در گیلان صحت ندارد گفت: اگر 100 کارخانه صنعتی در گیلان احیا می شد، - محمد رضا احمدی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با بیان اینکه اظهارات وزیر کار مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در کشور و احیای 100 کارخانه صنعتی در گیلان صحت ندارد، گفت: اگر 100 کارخانه صنعتی در گیلان احیا می شد الان این استان باید گلستان می شد.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد مراجعه بیشتر جوانان بیکار و جویای کار به دفاتر نمایندگان هستیم، گفت: از اظهارات آقای مرتضوی و ارائه چنین آمارهایی تعجب می کنم!.

اگر یک میلیون شغل در کشور ایجاد شده و 100 کارخانه در گیلان احیاء شده، پس چرا مراجعه به ما نمایندگان کم نشده است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اظهارات وزیر متاسفانه صحت ندارد، وقتی جوانان بیکار به ما مراجعه می کنند و هر روز تعداد تقاضای کار بیشتر می شود، این یعنی ایجاد یک میلیون شغل در کشور صحت ندارد.

احمدی با تأکید بر اینکه تا دلتان بخواهد ما کارخانه ورشکسته، نیمه کاره و در آستانه تعطیلی در استان گیلان داریم، افزود: قطعاً از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهیم که آمار هایی که ارائه کردند، بگویند از کجا گرفته و کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رشت: احیای 100 کارخانه صنعتی در گیلان صحت ندارد

نماینده رشت: احیای 100 کارخانه صنعتی در گیلان صحت ندارد