مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-26سياسي

در هر انتصاب تقوا مورد توجه باشد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: مسئولان برای انتصاب افراد در سمت های مختلف دستگاه های اجرایی، تقوای افراد را مد نظر داشته باشند.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: مسئولان برای انتصاب افراد در سمت های مختلف دستگاه های اجرایی، تقوای افراد را مد نظر داشته باشند.

محمد جلایی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، با بیان اینکه مدیرانی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را عهده دار شده اند باید شبانه روز در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: یک فرد مسئول در جمهوری اسلامی نباید در راه خدمت رسانی به مردم آرامش و خواب راحت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت همیشگی نیست و امروز ما و فردا، دیگری مسئول است، عنوان کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا یک شهرستان مهم و اقتصادی در استان گیلان است و با توجه به اهمیت آن برای کشور و حوزه قفقاز و همچنین اوراسیا باید تمامی زیرساخت های آن توسعه یابد.

جلایی با بیان اینکه ما با برخی عقب افتادگی ها مواجه هستیم و باید برای رفع آنها و توسعه پایدار تلاش کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان از ضعف های ما سوءاستفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار وحدت همه مسئولان و تلاش برای توسعه همه کشور، استان و شهرستان شد و افزود: اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر انتصاب تقوا مورد توجه باشد

در هر انتصاب تقوا مورد توجه باشد