مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-30اقتصادي

اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی خوزستان چیست؟


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: محوری ترین و اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی استان تامین منابع مالی و مواد اولیه است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: محوری ترین و اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی استان تامین منابع مالی و مواد اولیه است.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 3 هزار شغل بالقوه در شهرک های صنعتی وجود دارد که اگر ظرفیت واحدهای تولیدی فعال در این شهرک ها افزایش یابد شاهد بالفعل شدن این مشاغل خواهیم بود و بخشی از مشکلات اشتغالزایی استان نیز حل خواهد شد.

وی افزود: در شرایط فعلی بسیاری از واحدهای صنعتی استان با کمتر از ظرفیت تولیدی خود در حال فعالیت هستند و همین مساله برای بحث اشتغال مشکل ساز است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: اگر این واحدهای صنعتی با حداکثر ظرفیت خود کار کنند قطعا شاهد ایجاد اشتغال بسیاری در این واحدها در استان خواهیم بود.

تولیدکنندگان استان در شرایط برابری برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان قرار ندارند مهدی پور با اشاره به اساسی ترین مشکلات تولیدکنندگان در خوزستان عنوان کرد: محوری ترین و اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی تامین منابع مالی و مواد اولیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی خوزستان چیست؟

اساسی ترین مشکل واحدهای صنعتی خوزستان چیست؟