مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-01سياسي

نقش بی بدیل زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین شود


رییس پژوهشکده زن و خانواده با اشاره به نقش بی بدیل زنان در دوران انقلاب اسلامی گفت: جامعه فرهنگی و هنری کشور در خصوص کنش گری زنان در انقلاب اسلامی کم کاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم هیئت هنر و رسانه قم، عنوان کرد: هنوز روایتی درست و دقیقی از کنش گری زنان کشور در تزریق امید به شوهران و فرزندان خود در طول دوران دفاع مقدس و سایر کوران و حوادث سیاسی و اجتماعی انجام نگرفته و حجم آثار تولید شده بسیار کمتر از چیزی است که وجود دارد.

رییس پژوهشکده زن و خانواده، گفت: تربیت فرزندان غیور، شجاع و دارای عزت نفس مثال زدنی که با روح ولایی مادران سرزمین ما انجام می گیرد از جمله مصادیق کنش گری زنان ما در طول تاریخ بوده که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

زیبایی نژاد اضافه کرد: اگر بگوییم که انقلاب اسلامی ما به لطف تربیت دینی و عقلانیت الهی جوانان و نسل غیور توسط، زنان ما بسترسازی شده است، سخن گزافه ای نگفته ایم.

رییس پژوهشکده زن و خانواده اظهار داشت: پاکدامنی از نظر لقمه حلال و دامن پاکیزه، دو عنصر طلایی و غیرقابل قیمت گذاری زنان دینی و مسلمانان ماست که در پایه ریزی تمدن نوین اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین شود

نقش بی بدیل زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین شود