مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-22اجتماعي

بیش از 90 هزار خوزستانی در سامانه «سماح» نام نویسی کردند


بیش از 90 زائر خوزستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه «سماح» نام نویسی کرده اند.

- اهواز- مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: بیش از 90 زائر خوزستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین یاقوت بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به رفع نواقص و اختلال سامانه سماح اظهار کرد: از صبح امروز این سامانه برای ثبت نام زائران اربعین حسینی فعال شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه از صبح امروز تا کنون بیش از هشت هزار ثبت نام از سوی خوزستانی ها در سامانه سماح انجام شده است افزود: در مجموع بیش از 90 هزار خوزستانی برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در این سامانه نام نویسی کرده اند.

وی، اقدامات سازمان حج و زیارت را شامل تشکیل کمیته ثبت نام و اعزام از طریق سامانه سماح، فعالیت دفاتر خدمات زیارتی در سطح خوزستان، کارگروه نظارت بر بیمه زائران در ایران و عراق و مرزها و شهرهای زیارتی و امداد و راهنمایی گمشدگان عنوان کرد.

یاقوت در ادامه طراحی نرم افزار همیار اربعین و فعال شدن بزرگ ترین زائرسرای جنوب غرب کشور با عنوان طریق القدس در بستان قرارگاه امام حسین علیه السلام را از دیگر اقدامات این سازمان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 هزار خوزستانی در سامانه «سماح» نام نویسی کردند

بیش از 90 هزار خوزستانی در سامانه «سماح» نام نویسی کردند