مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 01:202023-07-27سياسي

استاندار گلستان: پیام عاشورا نسخه ای برای تمام تاریخ است


پیام حماسه عاشورا و ماهیت آن نسخه ای برای تمام تاریخ است و عاشورا هیچگاه به پایان نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در مراسم تاسوعای حسینی در مسجد امیرالمومنین(ع) علی آباد کتول اظهار کرد:  امام حسین (ع) برای هدایت بشر از مال و جان گذشت و با این قیام به جهانیان ثابت کرد، برای تصمیمات بزرگ باید در گام نخست رضایت خداوند را در نظر گرفت و به دنیا و حواشی آن توجه نکرد.

وی در ادامه با تاکید بر فلسفه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان راه نجات بشریت جامعه افزود: پیام حماسه عاشورا و ماهیت آن نسخه ای برای تمام تاریخ است و عاشورا هیچگاه به پایان نمی رسد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: افراد باید رابطه ای بین خود و فلسفه قیام ایجاد کنند تا روح و رفتار امام حسین(ع) را با جان و دل لمس کنند، و دوم آنکه در بررسی ابعاد و زوایای قیام کربلا، به شخصیت امام حسین(ع) به عنوان امام معصوم و کسی که اطاعتش واجب و صاحب ولایت عام است، عنایت کامل داشته باشند.

وی در پایان به بیان برخی از اقدامات استانداری در سال جاری اشاره و بیان کرد: زیر ساخت های استان به شدت نیازمند احیا و بازسازی است.

استاندار گلستان تاکید کرد: در این مسیر اقدامات موثری صورت گرفته که از جمله آن می توان به افزایش بودجه استان از یک هزار و 600 میلیارد تومان به 16 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: پیام عاشورا نسخه ای برای تمام تاریخ است

استاندار گلستان: پیام عاشورا نسخه ای برای تمام تاریخ است