مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 05:252023-08-04پزشكي

دپوی سرم و تجهیزات مرتبط با گرمازدگی/ افزایش مراجعات قلبی و ریوی در روزهای اخیر


رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت از دپوی کامل سرم و تجهیزات مرتبط با گرمازدگی خبر داد و گفت: از هفته آخر تیرماه سال جاری تاکنون بین 10 تا 15 درصد افزایش مراجعه بیماران قلبی و ریوی به مراکز درمانی را داشتیم که درصدی .

- رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت از دپوی کامل سرم و تجهیزات مرتبط با گرمازدگی خبر داد و گفت: از هفته آخر تیرماه سال جاری تاکنون بین 10 تا 15 درصد افزایش مراجعه بیماران قلبی و ریوی به مراکز درمانی را داشتیم که درصدی هم مربوط به گرمازدگی بوده است.

دکتر حسن واعظی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه گرمازدگی در تمام کشورها وجود دارد، گفت: در ایران هم با توجه به اقلیم گرم و خشک، در استان هایی که دمای معمول شان در نیم فصل اول سال بالاتر از متوسط کشوری است، طبیعتا بحث گرمازدگی موضوعی معمول است که افراد سعی می کنند فعالیت خود را با این شرایط هماهنگ کنند که کمتر در معرض خطرگرمازدگی قرار گیرند.

موضوع گرما اما برای استان هایی که اقلیم گرمی ندارند و با گرمای هوا مواجه می شوند مانند مردم تهران و البرز در مقایسه با مردم خوزستان و.

متفاوت است و در میزان آمادگی بدنی آنها هم تفاوت وجود دارد و چون مردم این شهرها آمادگی کمتری دارند، ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی سرم و تجهیزات مرتبط با گرمازدگی/ افزایش مراجعات قلبی و ریوی در روزهای اخیر

دپوی سرم و تجهیزات مرتبط با گرمازدگی/ افزایش مراجعات قلبی و ریوی در روزهای اخیر