مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-04حوادث

ورود دستگاه قضایی به فوت کارگر کارخانه فولاد شاهرود


رییس کل دادگستری استان سمنان از ورود دستگاه قضایی به ماجرای فوت کارگر کارخانه فولاد شاهرو خبر داد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی پس از بروز حادثه تلخ و دلخراش فوت کارگر جوان در شرکت فولاد شاهرود، ضمن ابراز همدردی با خانواده کارگر دستورات قانونی لازم را به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود صادر کرد.

وی افزود: پس از بروز حادثه دلخراش و تلخ حین کار برای کارگر جوان در شرکت فولاد شاهرود و ضمن ابراز تسلیت و همدردی با بازماندگان و خانواده ارجمند عزادار، دستورات قانونی لازم برای تعیین علت وقوع این حادثه صادر شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده فوراً مقامات قضایی صالح در محل وقوع حادثه حاضر و همچنین شخصاً با دعوت از کارشناسان ایمنی محیط کار و بیمه ضمن بررسی ابعاد وقوع این حادثه چنانچه بخش های دیگری از آن واحد صنعتی از ایمنی لازم برخوردار نیست، شناسایی و ایمن سازی و در صورت عدم امکان ایمن سازی از ادامه فعالیت آن بخش ممانعت قانونی به عمل آید.

عبدالهی گفت: حفظ ایمنی و امنیت محیط کار و کارگری از وظایف ذاتی و مهم کارفرمایان است ولیکن دستگاه قضایی به حفظ جان و امنیت محل کار کارگران حساس بوده و نباید با سهل انگاری و عدم رعایت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به فوت کارگر کارخانه فولاد شاهرود

ورود دستگاه قضایی به فوت کارگر کارخانه فولاد شاهرود