مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-12سياسي

کمبود فضای آموزشی از دغدغه های جدی مردم جم است


کمبود فضای آموزشی یکی از دغدغه های جدی مردم جم است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علیرضا سجادی شنبه شب در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به صحبت های مدیر کل نوسازی مدارس به کمبود فضای آموزشی در بوشهر و تنگستان، خاطر نشان کرد: بحران کمبود فضای آموزش در سایر شهرهای استان از جم کمتر است.

رییس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه مدیران استانی نمی خواهند به مسئله بحرانی کمبود فضای آموزشی شهر جم توجه کنند، اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی یکی از دغدغه های جدی مردم جم است و لازم است مدیرکل نوسازی مدارس استان نگاه جدی تری به شهر مهاجر پذیر جم داشته باشد.

وی به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی تاکنون هیچی تأثیری در جبران کمبود فضای آموزشی و اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان نشده است.

سجادی با بیان اینکه تخصص حتی 20 درصد از صورت جلسات امضا شده در حضور نماینده رییس جمهور به شهرستان جم عملی نشده گفت: متأسفانه صورت جلسات امضا شده جهت تکمیل و ساخت مدارس جدید انجام نگرفت.

معاون سابق فرمانداری عسلویه در خصوص مشکلات قطعی برق استان، تصریح کرد: ایستگاه برق 132 ولت فعلی در جم جوابگوی افزایش جمعیت و توسعه شهرستان نیست و نیاز است ایستگاه جدید برق 232 ولتی زودتر احداث شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی از دغدغه های جدی مردم جم است

کمبود فضای آموزشی از دغدغه های جدی مردم جم است