مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-26اجتماعي

اعلام تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین


رییس پلیس راهور استان قزوین تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین را اعلام کرد.

- سرهنگ علی آسیایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای تمهیدات انتظامی و روان سازی ترافیکی در مسیرهای منتهی به حضور دسته جات عزاداری، کارکنان انتظامی و پلیس راهور با تجهیزات و آمادگی کامل، آماده اجرای تدابیر ترافیکی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری می باشند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی از چهارشنبه 4 مرداد ماه در مسیرهای منتهی به امامزاده سلطان سید محمد(ع)، افزود: محدودیت های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه و جمعه آغاز و تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان قزوین ضمن آرزوی قبولی سوگواری های عزاداران حسینی در این ایام، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم همراهی و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سرهنگ آسیایی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محل های برگزاری مراسم عزاداری به شرح ذیل اجرا خواهد شد.

شب تاسوعای حسینی: مسیر 1- از ابتدای خیابان شهید انصاری به سمت بقعه امامزاده سلطان سید محمد(ع)، مسیر 2- از ابتدای چهارراه بازار به سمت خیابان مولوی و خیابان شهید انصاری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین

اعلام تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین