مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-01فرهنگي

نقش منفی در ایران کارایی ندارد/ مخالف نگاه ایدئولوژیک در آثار هنری هستم


توماج دانش بهزادی، بازیگر نقش کیانوش در سریال «سوران» که کاراکتری منفی را ایفا می کند، می گوید: کیانوش در اصل قصه، منفی تر ترسیم شده بود اما من نمی خواستم این کاراکتر سیاه و منفور باشد.

- توماج دانش بهزادی، بازیگر نقش کیانوش در سریال سوران که کاراکتری منفی را ایفا می کند، می گوید: کیانوش در اصل قصه، منفی تر ترسیم شده بود اما من نمی خواستم این کاراکتر سیاه و منفور باشد.

این بازیگر تئاتر معتقد است: نقش های منفی در ایران کارایی چندانی ندارند؛ در حالی که در بهترین فیلم های دنیا ضدقهرمان ها نقش اصلی را ایفا می کنند و مخاطب هم دوستشان دارد.

توماج دانش بهزادی ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ در گفت وگویی با ایسنا ابتدا درباره حساسیت هایش در ایفای نقش های تلویزیونی و حضور کمرنگی که در قاب تصویر دارد، اینگونه گفت: نزدیک به 20 سال است که در حوزه تئاتر فعالیت می کنم و این حساسیت را همواره با خود داشته ام.

اهمیت انتخاب عوامل برای نمایشی که خودم کارگردانی می کنم و حتی انتخاب نقش برای بازیگری خودم، مهم و بسیار است.

او در پاسخ به اینکه فیلمنامه سوران چه ویژگی داشت که کاراکتر کیانوش را برای خودتان مناسب می دانستید؟ خاطرنشان کرد: از نظر من، فیلمنامه سوران ـ از طرح قصه گرفته تا شکل روایت و شخصیت پردازی ـ بسیار کامل و دقیق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش منفی در ایران کارایی ندارد/ مخالف نگاه ایدئولوژیک در آثار هنری هستم

نقش منفی در ایران کارایی ندارد/ مخالف نگاه ایدئولوژیک در آثار هنری هستم