مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30اقتصادي

7900 نفر در استان بوشهر تسهیلات اشتغال دریافت کردند


هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره 16 در استان به هفت هزار و 900 نفر پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح های مهمی برای اشتغال زایی در دستور کار است.

وی با اشاره به ایجاد 31 هزار فرصت اشتغال زایی در سال 1401 در استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر در میزان سرمایه گذاری ارزی در سال گذشته رتبه نخست و در سرمایه گذاری ریالی رتبه دوم کشور کسب کرد.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال زایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره 16 در استان به هفت هزار و 900 نفر پرداخت شده است.

استاندار بوشهر به استخدام نیروهای بومی استان در صنایع وزارت نفت از جمله مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاه گاز پرداخت و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار آزمون استخدامی جذب نیروهای صنایع و واحدهای مختلف وابسته به وزارت نفت در بوشهر برگزار می شود و در این راستا 857 نفر پس از گذراندن مراحل مختلف گزینشی، به استخدام مجتمع های پتروشیمی در می آیند.

محمدی زاده از استخدام در دستگاه های دولتی پرداخت و تصریح کرد: 900 نفر امسال در دستگاه های دولتی استان بوشهر استخدام می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7900 نفر در استان بوشهر تسهیلات اشتغال دریافت کردند

7900 نفر در استان بوشهر تسهیلات اشتغال دریافت کردند