مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-10سياسي

66 درصد زوار اربعین در سامانه سماح برای تردد استان ایلام را انتخاب کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان ایلام که با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور در امور مدیریت حمل و نقل مرزی اربعین و رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد، با قدردانی از اقدامات ستاد عتبات عالیات استان در بحث اربعین گفت: ستاد عتبات عالیات استان با برنامه ریزی صحیح اقدامات خوبی را برای اربعین امسال در دستور کار قرار داده است.

  وی افزود: در ستاد مرکزی اربعین به کلیه استانداران اعلام شد امکانات وارده به استان از طریق هر نهاد، ارگان و یا سازمان باید به استانداری اعلام و در سامانه ثبت شود تا ارائه خدمات به زوار هدفمند و با برنامه ریزی دقیق تری صورت پذیرد و متناسب با نیاز توزیع می شود.

  استاندار ایلام گفت: برای اربعین امسال و به منظور اجرای کارهای فرهنگی و مذهبی، حسینیه بزرگی در پایانه مرزی مهران احداث و در دست تکمیل است و علاوه بر این، سایر اقدامات فرهنگی از جمله فضاسازی محیطی به خصوص در محور ورودی به استان تا مرز مهران انجام شده و مابقی نیز تا یک هفته آینده تکمیل می شود.

  بهرام نیا با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گفت: اقدامات خوبی در حوزه راه، خط کشی، پایانه برکت و پایانه مرزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد زوار اربعین در سامانه سماح برای تردد استان ایلام را انتخاب کرده اند

66 درصد زوار اربعین در سامانه سماح برای تردد استان ایلام را انتخاب کرده اند