مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-21سياسي

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نماینده فراجا در هیأت مدیره اصناف


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، در چارچوب بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، با حضور نمایندگانی از بسیج اصناف و فراجا در هیأت مدیره اصناف به منظور شفاف سازی و نظارت بیشتر موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدکاظم موسوی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 30 مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مسئولان و نمایندگانی از اتاق اصناف، فراجا، مرکز پژوهش های مجلس و.

به منظور بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور ، گفت: امروز برخی از مواد طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور مورد بررسی قرار گرفت که به عنوان مثال در جریان این اصلاحات، فردی که طی 2 دوره به صورت متناوب رییس صنف بوده با اعمال شرایط خاص می تواند دوباره برای ریاست، کاندیدا و در صورت آوردن رأی لازم باز هم رییس شود.

وی ادامه داد: اصلی ترین شرط برای فرد متقاضی ریاست صنف هر استان -که البته دو دوره متناوب نیز رییس بوده- کسب دو سوم رأی در انتخابات است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: این اصلاح صورت گرفته به معنای جوان زدایی نیست، بلکه باید از حضور جوانان فعال و کاربلد نیز استفاده شود و صرفا معتقدیم باید از تجربه افراد قدیمی نیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نماینده فراجا در هیأت مدیره اصناف

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نماینده فراجا در هیأت مدیره اصناف