مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-31سياسي

انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: کامل ترین و جامع ترین نظام سیاسی در بین نظام های عالم متعلق به جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: کامل ترین و جامع ترین نظام سیاسی در بین نظام های عالم متعلق به جمهوری اسلامی است.

روح الله سلگی امروز در آیین افتتاح مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود که در فرمانداری ساری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: عاشورا یک قدمگاه ابدی و ازلی و عصاره و چکیده همه تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه مکتب اسلامی بودنمان را به عاشورا بدهکار هستیم، افزود: در کشور محوریت تشیع و هویت ایرانی اسلامی را مدیون خط سرخ شهادت و عاشورا هستیم، مکتب عاشورا به ما آموزش داد در برابر استثمار خارجی بایستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: اگر مکتب عاشورا نبود نمی توانستیم در 8 سال جنگ تحمیلی مقابل دشمنان مقاومت کنیم عاشورا ستون خیمه همه مستضعفان عالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است

انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است