مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-14ورزشي

پیشنهاد کفاشیان برای ساخت و ساز سریع ورزشگاه آزادی؛ کار را به بخش خصوصی واگذار کنید


رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام گفت: تا زمانی که ساخت و ساز ورزشگاه آزادی به بخش خصوصی واگذار نشود تصور نمی کنیم به این زودی ها به نتیجه مثبتی برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در نشست خبری باشگاه مهرعظام که در نمایشگاه بین المللی برگزار شد در رابطه با برگزاری دومین جشنواره کشوری مهرعظام که قرار است از 31 مرداد تا 9 شهریور در مجتمع گردشگری کوثر البرز (کردان) برگزار شود، اظهار داشت: برای این که بتوانیم در باشگاه مهرعظام استعدادهای خوبی را شناسایی و در آینده به تیم های ملی، باشگاهی و استانی تزریق کنیم با قلعه نوعی جلسه ای داشتم تا از تجربیات او نیز استفاده کنیم، او نیز قول هر گونه همکاری را به ما دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با AFC و فیفا نیز در ارتباط هستید یا خیر؟ تصریح کرد: اخیراً فیفا و AFC از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود که فعالیت های اجتماعی که در کشور انجام می شود را منعکس کنند که ما در این زمینه سعی کردیم کارهایی که در باشگاه مهرعظام انجام می شود در راستای مسوولیت های اجتماعی منعکس کنیم.

کفاشیان همچنین با بیان این که وضعیت زیرساخت ها در کشور تاسف برانگیز است، خاطرنشان کرد: اگر وزارت ورزش و دولت امکانات ورزشی را به بخش های خصوصی واگذار کند تحول بزرگی در ورزش رخ می دهد، در حال حاضر در اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کفاشیان برای ساخت و ساز سریع ورزشگاه آزادی؛ کار را به بخش خصوصی واگذار کنید

پیشنهاد کفاشیان برای ساخت و ساز سریع ورزشگاه آزادی؛ کار را به بخش خصوصی واگذار کنید