مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-24فرهنگي

ابلاغ شیوه نامه عضویت در انجمن هنرهای نمایشی خوزستان


شیوه نامه جدید عضویت در موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و تقاضای نامزدی در هیات مدیره و بازرس برای شرکت در انتخابات ابلاغ شد.

- ایسنا/خوزستان شیوه نامه جدید عضویت در موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و تقاضای نامزدی در هیات مدیره و بازرس برای شرکت در انتخابات ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو تغییرات و ابلاغ شیوه نامه جدید برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیر 1402 و تغییر برخی بندهای عضویت در موسسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، به جهت عدم تضییع حقوق هنرمندان، هنـرمندان تئاتر استان خوزستان می توانند با احراز یکی از شرایط چهارگانه ذیل و تکمیل فرم های مربوطه حداکثر تا تاریخ 15 مرداد 1402 به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و در کلانشهر اهواز به اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برای عضویت در موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان اقدام کنند.

بندهای چهارگانه عضویت در انجمن هنرهای نمایشی خوزستان بند اول: عضویت در هسته مرکزی گروه های نمایشی پروانه دار استان خوزستان است که تمامی اعضای هسته مرکزی 69 گروه دارای پروانه نمایشی استان خوزستان عضو انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان خواهند بود و این هنرمندان احتیاجی به تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه عضویت در انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

ابلاغ شیوه نامه عضویت در انجمن هنرهای نمایشی خوزستان