مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-29اجتماعي

پیشنهاد شناورسازی ساعات کار ادارات، دانشگاه ها و مدارس برای کنترل ترافیک اول مهر


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم شناورسازی ساعات آغاز به کار ادارات، مدارس و دانشگاه ها برای کنترل ترافیک اول مهر تأکید کرد و گفت: - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم شناورسازی ساعات آغاز به کار ادارات، مدارس و دانشگاه ها برای کنترل ترافیک اول مهر تأکید کرد و گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال بهرامی در حاشیه افتتاح هشت واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران در قالب شصت و پنجمین پویش افتخار و امید در جمع خبرنگاران در تشریح تشکیل ستاد استقبال از مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ستاد استقبال از مهر دو موضوع را به صورت موازی دنبال می کند که یکی مدیریت واحد شهری و دیگری تأمین تجهیزات بخش حمل و نقل عمومی است.

به گفته وی، هماهنگی های تقاضای سفر در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبه ای در خصوص شناورسازی ساعات کاری داشتیم تا این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و از طریق فرمانداری و استانداری تهران به عنوان پیشنهاد در دولت مطرح و نهایتا مورد تصمیم نهایی قرار گیرد.

همانطور که در حال حاضر این شناورسازی انجام شده قطعا می تواند بر اساس پیش بینی های ما تا 40 درصد ترافیک اول مهر را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد شناورسازی ساعات کار ادارات، دانشگاه ها و مدارس برای کنترل ترافیک اول مهر

پیشنهاد شناورسازی ساعات کار ادارات، دانشگاه ها و مدارس برای کنترل ترافیک اول مهر