مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:302023-07-30اقتصادي

خرید تضمینی لیموترش از کشاورزان هرمزگانی در دستور کار قرار دارد


معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در صورت موافقت شورای قیمت گذرای، سازمان تعاون روستایی آمادگی کامل جهت خرید حمایتی یا تضمینی لیموترش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی معتمد در حاشیه سفره دو روزه خود به هرمزگان بمنظور بررسی وضعیت بازار لیموی میناب و رودان اظهار کرد: برای کمک به باغداران منطقه و با نگاه حمایت از آنان به این دو شهرستان آمده و پس از بررسی و مشورت با کشاورزان و مسئولان محلی، امیدواریم که بتوانیم در جهت رفع دغدغه های آنان گام برداریم.

معتمد گفت: شرایط عرضه و تقاضا در قیمت یک محصول بسیار حائز اهمیت است و می بایست با نگاه تجاری سازی و تولید محصول باکیفیت و صادراتی و همچنین رعایت الگوی کشت و تراکم درختان در سطح هکتار، در جهت تولید محصول اقتصادی تلاش کرد.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی و شبکه اتحادیه های آن، همواره در کنار کشاورز بوده و امیدواریم با بررسی همه جانبه مشکلات کشاورزان منطقه، بتوان در جهت حمایت از این قشر زحمتکش اقدام مناسب انجام دهیم.

معتمد تصریح کرد: در شرایطی که بازار دچار افت قیمت شده و قیمت بازار از قیمت تمام شده کمتر باشد دولت بر اساس قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مکلف است قیمت تمام شده برخی از اقلام محصولات اساسی را تضمین و به کشاورزان بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی لیموترش از کشاورزان هرمزگانی در دستور کار قرار دارد

خرید تضمینی لیموترش از کشاورزان هرمزگانی در دستور کار قرار دارد