مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-30اقتصادي

راه توسعه گردشگری گلستان از بخش خصوصی می گذرد


توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع بسیار مهم کسب درآمد برای گلستان محسوب می شود که در سنوات گذشته دچار بی مهری زیادی شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهین نورافروز: تنگناهای حوزه گردشگری سال ها است که توسعه این صنعت را در گلستان علیرغم وجود سرمایه گذار به تعویق انداخته است.

تعدد مراکز تصمیم گیر، دخالت های بخش دولتی، ضعف بازاریابی و تبلیغات گسترده، کمبود امکانات زیربنایی خدمات گردشگری و عدم حمایت های قانونی از سرمایه گذاران، جزو مهم ترین عواملی هستند که موجب عقب ماندگی استان در توسعه این صنعت شده است.

خبرگزاری مهر در نشستی با فعالان صنعت گردشگری به بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه این صنعت در استان پرداخته تا شاید صدای فعالان این صنعت به گوش مسئولان بالادستی برسد.

راهکار اساسی برای رفع مشکلات ارائه نشده است رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه باید راهکارهای کارساز برای توسعه گردشگری در استان ارائه شود، اظهار کرد: جلسات متعدد و مصوبات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری در استان انجام شده، اما هنوز راهکاری اساسی برای برون رفت از تنگناهای رشد این صنعت ارائه نشده است.

امیر یوسفی گفت: استان گلستان در کنار تنوع قومی و نژادی که دارد می تواند به عنوان هدف گردشگری کشور مورد توجه قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه گردشگری گلستان از بخش خصوصی می گذرد

راه توسعه گردشگری گلستان از بخش خصوصی می گذرد