مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14بين الملل

وال استریت ژورنال: نبرد اوکراین به سال آینده هم کشیده می شود


وال استریت ژورنال در گزارشی آورده است، در غرب، امید می رفت که یک ضد حمله موفق نیروهای مسلح اوکراین، روسیه را وادار کند تا زمستان وارد مذاکرات شود اما اکنون سیاستمداران غربی به فکر آماده کردن کی یف برای حمله احتمالی در بهار آینده هستند.

- وال استریت ژورنال در گزارشی آورده است، در غرب، امید می رفت که یک ضد حمله موفق نیروهای مسلح اوکراین، روسیه را وادار کند تا زمستان وارد مذاکرات شود اما اکنون سیاستمداران غربی به فکر آماده کردن کی یف برای حمله احتمالی در بهار آینده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه وال استریت ژورنال در مطلبی تحت عنوان تقلای اوکراین موجب می شود روی نبرد سال آتی تمرکز شود آورده است: کمپین کنونی اوکراین برای بازپس گیری اراضی اشغال شده توسط نیروهای روسی، ممکن است ماه های زیادی ادامه داشته باشد.

اما استراتژیست های نظامی و سیاستگذاران در سراسر غرب از هم اکنون شروع به فکر کردن در مورد حمله بهاری سال آینده کرده اند.

این تغییر بیانگر این درک عمیق است که جدا از یک پیشرفت بزرگ و غیرمنتظره، جنگ اوکراین برای بیرون راندن نیروهای روسیه احتمالا زمان زیادی به طول خواهد انجامید.

هنگامی که ضدحمله کی یف در بهار آغاز شد، خوش بین ها امیدوار بودند که نیروهای اوکراینی بتوانند موفقیت سال گذشته خود را در عقب راندن نیروهای روسی تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: نبرد اوکراین به سال آینده هم کشیده می شود

وال استریت ژورنال: نبرد اوکراین به سال آینده هم کشیده می شود