مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-25اقتصادي

بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در بندرعباس راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با حمایت استاندار، بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در بندرعباس تا پایان سال در بندرعباس راه اندازی می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با حمایت استاندار، بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در بندرعباس تا پایان سال در بندرعباس راه اندازی می شود.

محمد محسنی صبح امروز (سوم مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: یکی از دغدغه های هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی نبود بازارچه و نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولاتشان بوده که در همین راستا با دستور و مساعدت ویژه مقام عالی استان مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در بندرعباس اختصاص داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه طراحی اولیه بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی انجام شده است، تصریح کرد: این بازارچه در محوطه معاونت صنایع دستی بنا می شود که هم محلی برای عرضه و فروش محصولات صنایع دستی و هم محلی برای تولیدات زنده (ورکشاپ) صنایع دستی خواهد بود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم تا پایان سال این بازارچه راه اندازی و در اختیار هنرمندان و صنعتگران صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در بندرعباس راه اندازی می شود

بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در بندرعباس راه اندازی می شود