مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-12سياسي

سند تحول قضایی معیار سنجش عملکرد مدیران دادگستری کرمانشاه است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: سند تحول قضایی معیار سنجش عملکرد مدیران دادگستری کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه صبح شنبه با شورای معاونین و رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی تابعه با هدف تبیین و تاکید بر ضرورت عمل بر مبنای سند تحول قضایی که به نوعی نقشه راه است، برگزار شد.

کرمی با اشاره به این نکته که برنامه های قوه قضاییه با تغییر افراد تفاوت نخواهد کرد و به صورت راهبردی ادامه دارد، تاکید کرد: معیار سنجش عملکرد مسئولین قضایی استان بر اساس عملکرد سند تحول قضایی خواهد بود و موفقیت در آن مبنای ارتقا و تغییر خواهد بود چرا که این سند نقشه راه و مهمترین برنامه دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شاخص هایی که در سند تحول قضایی لحاظ شده است حتی اگر برخی از آنها مانند ورودی پرونده به صورت مستقیم دادگستری در آن دخالت نداشته باشد اما جزو کارهای تکلیفی است و نباید بر اساس سلایق شخصی با آن برخورد کرد و نادیده گرفت.

وی افزود: در اجرای برنامه ها با وجود همه محدودیت ها و مضایق و با قبول شرایط موجود پذیرفته ایم مجری باشیم، بنابراین با پیگیری برای رفع کاستی ها نباید انجام هیچ برنامه ای معطل بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی معیار سنجش عملکرد مدیران دادگستری کرمانشاه است

سند تحول قضایی معیار سنجش عملکرد مدیران دادگستری کرمانشاه است