مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-31ورزشي

شهرداری همدان اقدامات انجام شده در ایام محرم را گزارش دهد


رییس برنامه بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: از شهرداری درخواست داریم طی گزارشی اقدامات انجام شده در ایام محرم را به شورا ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر ضمن تشکر از همکاری هیئت ها و مردم در برپایی تکایا و عزاداری امام حسین (ع) اظهار کرد: طی نامه ای از شهردار همدان خواسته ایم که در راستای ایجاد هماهنگی اقدامات خود برای سیما و منظر شهری برای سوگواری ایام محرم گزارشی به شورا ارائه دهد و تاکنون این گزارش به شورا ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اخیراً اقدامات موفق و خوبی در حال انجام است، گفت: در این زمینه شهرداری با قوت و جدیت وارد شده و به طور منظم جلساتی را برگزار می کند که خروجی واحدی از آن حاصل شده که دلیل آن انجام اقدامات به صورت واحد و منسجم است.

کاوسی امید خاطرنشان کرد: لازم است در ساماندهی سیما و منظر شهری هم بخش واحدی تشکیل شود تا خروجی و نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با انتقاد از اینکه دستگاه های متولی حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل نمی کنند، بیان کرد: حدود 27 دستگاه اجرایی متولی امور فرهنگی هستند که به دلیل نداشتن سیستم واحد و عدم هماهنگی با هم عملکرد آنها خروجی مناسبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان اقدامات انجام شده در ایام محرم را گزارش دهد

شهرداری همدان اقدامات انجام شده در ایام محرم را گزارش دهد