مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-31اقتصادي

امهال تسهیلات دامدار کارت در استان سمنان


استاندار سمنان از امهال تسهیلات دامدار کارت در این استان خبر داد و گفت: یکی از مطالبات بهره برداران بخش کشاورزی مهلت گرفتن برای بازپرداخت ها است که در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن از امهال تسهیلات دامدار کارت در این استان خبر داد و بیان کرد: یکی از مطالبات بهره برداران بخش جهاد کشاورزی استان مهلت گرفتن برای وام ها است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بانک های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره 16 و 18 همچون گذشته به صورت مستمر اهتمام جدی داشته باشند، تاکید کرد: بانک ها تا کنون همراهی خوبی برای پرداخت تسهیلات داشتند که باید این روند ادامه پیدا کند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه ماندگاری جمعیت در روستاها، توسعه و ایجاد اشتغال، دوری از مهاجرت و.

در زمره مسائلی است که مورد دغدغه تمام مسئولان استان قرار دارد، بیان کرد: روستاییان اولویت اصلی در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره 16 و 18 در استان باشند تا بتوانیم برای آنها بستر اشتغال ایجاد کنیم زیرا اشتغال سبب ماندگاری روستاییان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سازمان صمت استان سمنان اعلام کرده که یکی از بانک های عامل پرداخت تسهیلات دامدار کارت هفت و نیم درصد از اصل تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال تسهیلات دامدار کارت در استان سمنان

امهال تسهیلات دامدار کارت در استان سمنان