مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 06:552023-08-16سياسي

فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی لرستان باید اطلاع رسانی شود


مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی استان باید اطلاع رسانی شود.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی استان باید اطلاع رسانی شود.

امین الله صارمیان 24 مردادماه در حاشیه افتتاح دفتر پایگاه مقاومت ‏بسیج کارمندان جهاد دانشگاهی لرستان که با حضور سرپرست و معاونین این واحد و مجتبی نظری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ‏کارمندان حضرت امیر(ع) ادارات کل استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهایی که الان دنبال آن ‏هستیم جهاد تبیین است.

‏ وی با اشاره به اینکه دشمن در همه زمینه ها ورود کرده که با جنگ ترکیبی نظام و عملکردهای آن را ناکارآمد ‏نشان دهد، گفت: تنها با جهاد تبیین می توان با این حربه ها مقاومت و در مقابل هجمه های آنان به ویژه در حوزه جنگ رسانه ای ایستادگی کرد.

صارمیان با اشاره به این که ما همواره به مسئولان می گوییم عملکرد خود را برای مردم ‏توضیح دهید و بگویید چه کار کردیم، اضافه کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی ظرفیت های ‏بالایی دارد که می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

‏ مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: فعالیت های خوب و ‏زیادی در جهاد دانشگاهی انجام می شود که باید اطلاع رسانی شود و مردم در جریان آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی لرستان باید اطلاع رسانی شود

فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی لرستان باید اطلاع رسانی شود