مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-01دانش

از فروش خوابگاه «باقرالعلوم» تا نبود خوابگاه متأهلی


مشکلات عدیده ای از نظر خوابگاهی در دانشگاه بوعلی سینا همدان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسین رضوان ظهر سه شنبه در جلسه مطالبه گری دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نسبت به خوابگاه های متأهلی، اظهار کرد: با توجه به شرایط استان همدان و اجاره ندادن خانه به افراد مجرد ما نمی توانیم با اولویت قرار دادن زوج های دانشجو، مجردها را از خوابگاه بیرون کرده و آنها را در آسیب و معضلات جامعه رها کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اولویت نخست دانشگاه اسکان دانشجویان مجرد است و نمی تواند برای اسکان دادن زوج های دانشجو، مجردها را از خوابگاه ها بیرون کند، افزود: دانشجوی متأهل کمتر در معرض آسیب های جامعه است اما یک فرد مجرد که دانشجوست و با منابع مالی اندک هم مواجه است را نمی شود در حاشیه شهر رها کرد و معضلات جامعه را بیش از پیش افزایش داد.

رضوان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی اولویت دانشگاه ساخت و تکمیل خوابگاه های با کاربری غیر متأهلی است و اگر دانشگاه بتواند با کمک خیرین این خوابگاه ها را تکمیل کند، به فکر طراحی و ساخت خوابگاه متأهلی هم خواهد بود.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: با توجه به قانون جوانی جمعیت 10 درصد بودجه جانبی دانشگاه کفاف طرح های عمرانی را ندارد و ساخت یک خوابگاه بیش از 50 میلیارد تومان برای دانشگاه هزینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فروش خوابگاه «باقرالعلوم» تا نبود خوابگاه متأهلی

از فروش خوابگاه «باقرالعلوم» تا نبود خوابگاه متأهلی