مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-29اقتصادي

گام های ,«آب»ی دولت سیزدهم در کردستان


رفع مشکل آب سنندج که به یکی از مطالبات جدی مردم تبدیل شده بود با اهتمام دولت سیزدهم محقق شد و این آغازی بر اتفاقات شیرین آبی در کردستان شد و اکنون اتمام دولت بر این است تا قدم به قدم تنش آبی در کردستان را برطرف کند.

- خبرگزاری فارس استان کردستان؛ در طول 50 سال اخیر به واسطه بی تدبیری دولت ها، و ورود انواع ماشین الات تکنولوژیک در برداشت آب های زیرزمینی، کشورها با سرعتی چشمگیر شاهد فرو رفتن عمق آب ها، خشکیدن چشمه سارها، قنوات، رودها، دریاها و دریاچه ها بوده اند تا جایکه کمتر کشوری را می توان یافت که طعم تلخ بحران آب را نچشیده باشد.

ایران به دلیل قرار گرفتن روی کمربند خشک زمین با فقر آبی درگیر است و این بحران را می توان با تمام وجود حس کرد، هر سال به ویژه با شروع تابستان چالش های آبی در کشور و به تبع آن در کردستان اوج می گیرد.

شاید باورش کمی سخت باشد، اما این واقعیت مهم و اساسی وجود دارد که کردستان استانی سرسبز و گردشگرپذیر با کمبود آب آشامیدنی مواجه است، مشکلی که در دولت سیزدهم به صورت ویژه دیده شد و با درک این موضوع مهم و اساسی و با هدف رفع مشکلات فراروی در این بخش، آستین همت را بالا زد تا با تسریع در روند آبرسانی به شهرها و روستاها در قالب اجرای طرح های مختلف از جمله طرح های محرومیت زدایی، این استان را از تنش آبی نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های ,«آب»ی دولت سیزدهم در کردستان

گام های ,«آب»ی دولت سیزدهم در کردستان