مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-21اقتصادي

فرهنگسرای 24 هزارمتر مربعی فرهنگ و رسانه در تبریز ایجاد می شود


شهردار منطقه دو تبریز از تحقق وعده های شهرداری تبریز برای اصحاب رسانه با اجرای پروژه عمرانی فرهنگسرای 24 هزارمتر مربعی فرهنگ و رسانه خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه دو تبریز از تحقق وعده های شهرداری تبریز برای اصحاب رسانه با اجرای پروژه عمرانی فرهنگسرای 24 هزارمتر مربعی "فرهنگ و رسانه" خبر داد و گفت: این پروژه با تخصیص اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال و طبق زمان بندی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

موسی علی پور زنوزی گفت: این فرهنگسرا در شش طبقه و در هشت هزار مترمربع فضا هر طبقه یک هزار و 300 مترمربع به همراه یک پارک بزرگ برای بهره مندی اصحاب رسانه و به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات مورد استفاده علاقمندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه دو همچنین از اجرای عملیات عمرانی پارک سلامت بلوار استادمعین به عنوان دومین پروژه مهم در حال احداث شهرداری منطقه دو در حدود یک هکتار مساحت نام برد که برای استفاده شهروندان و اهالی ولیعصرجنوبی در حال احداث است.

وی گفت: احداث دیوار سنگی، کف سازی پیاده راه و جدول گذاری محوطه پارک سلامت در مرحله اجرا است.

علی پور بیان کرد: احداث فرهنگسرا، زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، ایجاد راه دسترسی و رسیدگی به وضعیت روشنایی و فضای سبز، احداث سرویس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای 24 هزارمتر مربعی فرهنگ و رسانه در تبریز ایجاد می شود

فرهنگسرای 24 هزارمتر مربعی فرهنگ و رسانه در تبریز ایجاد می شود