مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-15سياسي

چهار هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی همدان هستند


مدیرکل بهزیستی استان همدان، تعداد سالمندان دارای پرونده در بهزیستی را بالغ بر 4 هزار و 235 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد، بالغ بر 2 هزار و 513 نفر آن را بانوان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شاهقدمی سه شنبه در جلسه شورای ساماندهی سالمندان استان همدان که در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری همدان برگزار شد، تعداد سالمندان دارای پرونده در بهزیستی را بالغ بر 4 هزار و 235 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد، بالغ بر 2 هزار و 513 نفر آن را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مراکز شبانه روزی سالمندان استان همدان سه مورد است، اضافه کرد: تعداد سالمندان مقیم این مراکز نیز 314 نفر است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به عملکرد خانه های کوچک نیز اظهار کرد: سه مرکز روزانه سالمندان نیز در استان همدان با 230 نفر ارائه خدمات می کند.

شاهقدمی بر لزوم توجه به ارتقای سطح مهارتی و آموزشی مراقبین سالمندان تاکید کرد و افزود: در کنار توجه به مواردی نظیر اعطای وسیله توانبخشی به سالمندان، سعی شد تا در زمینه هنر درمانی، اردوهای تفریحی، آموزش های زندگی سالم وغیره نیز ورود داشته باشیم.

این مسئول با تصریح بر اینکه طی هفته بهزیستی سال جاری، مرکز خانه خورشید همدان در محل جدید افتتاح شد، گفت: پیگیری راه اندازی دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی همدان هستند

چهار هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی همدان هستند