مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-08بين الملل

سفر نماینده آمریکا به منطقه با هدف عادی سازی عربستان و لبنان


شبکه صهیونیستی «آی24» به نقل از منابع غربی اعلام کرد که فرستاده ویژه آمریکا در امور امنیت انرژی، ماه اوت به بیروت سفر، و درباره عادی سازی عربستان و لبنان با رژیم صهیونیستی رایزنی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه صهیونیستی  آی24 امروز سه شنبه (8آگوست) گزارشی از سفر نزدیک  عاموس هوکشتاین  فرستاده ویژه آمریکا در امور امنیت انرژی به منطقه در ماه اوت منتشر کرده و نوشت او با هدف مذاکره با لبنان برای پیوستن به روند عادی سازی با تل آویو وارد بیروت خواهد شد.

شبکه آی24 در ابتدای این گزارش نوشت: هوکشتاین، به عنوان نماینده ویژه آمریکا و به دلیل نقشش در انعقاد یک توافق تاریخی برای تعیین مرزهای دریایی بین اسراییل و لبنان، علی رغم خصومتی که مشخصه روابط بین دو کشور همسایه است، شهرت پیدا کرد.

در ادامه این گزارش می خوانیم: منابع دیپلماتیک غربی فاش کردند که فرستاده ویژه آمریکا در امور لبنان به زودی به بیروت سفر خواهد کرد.

سفر او تحت عنوان نظارت بر آغاز عملیات خاکبرداری که قرار است از اواسط ماه جاری و یا در هفته سوم آن آغاز شود، مطرح می شود اما اهداف دیگری هم دارد.

پنجم ژوئن سال گذشته با ورود یک کشتی اسراییلی برای استخراج گاز به میدان کاریش که منطقه مورد مناقشه رژیم صهیونیستی با لبنان بود، اختلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده آمریکا به منطقه با هدف عادی سازی عربستان و لبنان

سفر نماینده آمریکا به منطقه با هدف عادی سازی عربستان و لبنان