مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-30ورزشي

اماکن ورزشی اردستان نسبت به تهیه پروانه بهره برداری اقدام کنند


سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: اماکن ورزشی شهرستان اردستان از جمله اماکن دولتی، خصوصی و غیره باید نسبت به تهیه پروانه بهره برداری اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس روحانی صبح یکشنبه در جلسه مشترک رؤسای هیئت های ورزشی اردستان، اظهار داشت: در سال 1401، اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان رتبه اول در بین شهرستان های استان اصفهان را با رشد 355 درصدی تغییرات کسب کرد که این در زمینه های مختلف نظیر مسابقات، اعزام، قهرمانی ها و غیره است.

وی افزود: پروژه زورخانه الغدیر اردستان بعد از گذشت تقریباً حدود 12 سال تحویل پیمانکار داده شده و قرار است که تا مرحله تکمیل نهایی پیش برود که پیش بینی می شود طی 5 ماه آینده به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: در رابطه با پروژه استخر اردستان در حال حاضر پیمانکار مشخص و قرارداد نیز بسته شده است و طی دو الی سه روز آینده قسمت اصلی کاشیکاری داخل مجموعه استخر از طریق پیمانکار شروع می شود.

روحانی تصریح کرد: قرارداد پیمانکار پروژه تعمیرات سالن ورزشی انقلاب شهر مهاباد بسته شده که دیوار این سالن به زودی مرمت می شود و نزدیک به 800 متر کفپوش برای سالن خریداری شده همچنین برای 200 متر باقیمانده نیز در حال صحبت با خیر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی اردستان نسبت به تهیه پروانه بهره برداری اقدام کنند

اماکن ورزشی اردستان نسبت به تهیه پروانه بهره برداری اقدام کنند