مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-15سياسي

کلنگ طرح احداث پل گاومیش آباد دزفول میان فرمانداری و راهداری گم شد


یکی از ساکنان منطقه گاومیش آباد غربی دزفول می گوید: چند وقت پیش شاهد برگزاری مراسمی با عنوان آیین کلنگ زنی طرح تعریض پل گاومیش بودیم اما بعد از رفتن مسؤولان و جمع کردن بنرها هیچ اقدامی صورت نگرفت و هنوز کارگاهی نیز ایجاد نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، پانزدهم تیر ماه سال جاری بود که کلنگ زنی طرح تعریض و ایمن سازی پل گاومیش آباد دزفول تیتر اصلی بسیاری از رسانه های شهرستان دزفول شد.

این خبر نویدبخش تحقق مطالبه چندین ساله مردم منطقه گاومیش آباد بود اما بعد از اتمام مراسم کلنگ زنی و جمع کردن بساط آیین افتتاحیه پروژه آغاز نشده، پایان یافت و مجددا به یک رویا تبدیل شد.

  تنها پل دسترسی به روستای گاومیش آباد غربی از چنان عرض باریکی برخوردار است که در صورت عبور ماشین های سنگین بر روی این پل امکان تردد وسایل نقلیه دیگر از خط روبرو وجود ندارد.

  پیچ خطرناک و 90 درجه ای جاده دسترسی به این پل و عرض باریک جاده این روستا از مواردی است که همواره در سال های قبل منجر به مشکل های ترافیکی و تصادف های فراوان شده است.

  قرارگرفتن کانال انتقال آب با عرض 12 متر و عمق سه متر در کنار این جاده که در سال های قبل به دلیل سقوط خودرو های عبوری در آن جان افراد بسیاری گرفته شده ایمن سازی این محور را اولویت بخشیده اما اینکه چرا این پروژه در حد برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ طرح احداث پل گاومیش آباد دزفول میان فرمانداری و راهداری گم شد

کلنگ طرح احداث پل گاومیش آباد دزفول میان فرمانداری و راهداری گم شد