مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-27ورزشي

مراسم بزرگداشت قاسم بن الحسن در زورخانه ذوالفقار ایلام برگزار شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: حضرت قاسم بن الحسن (ع) الگویی مناسب برای نوجوانان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گذشت، تواضع و ولایتمداری است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: حضرت قاسم بن الحسن (ع) الگویی مناسب برای نوجوانان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گذشت، تواضع و ولایتمداری است.

شهاب شهبازی در مراسم بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(ع) که توسط ورزشکاران جوان و نوجوان در زورخانه ذوالفقار برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران نوجوان و جوان ما در کنار الگوهای قهرمانی به الگوهای معنوی هم نیاز ضروری دارند و بهترین الگو برای ورزشکاران ما حضرت امام حسین (ع) و جوانانی مانند حضرت قاسم بن الحسن(ع) و علی اکبر (ع) هستند.

شهبازی هدف از برگزاری این سوگواره را الگو قرار دادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن (ع) برای نسل جوان دانست و گفت: معرفی حضرت قاسم بن الحسن (ع) به عنوان الگویی برای نوجوانان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گذشت، تواضع و ولایتمداری از اهداف این مراسم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: معرفی حضرت قاسم (ع) به عنوان قهرمانی که برای ارتقا خوبی ها، رنج توان فرسایی را متحمل شد، که این برای انسان های تشنه فضیلت چشمه آرامش را جاری خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت قاسم بن الحسن در زورخانه ذوالفقار ایلام برگزار شد

مراسم بزرگداشت قاسم بن الحسن در زورخانه ذوالفقار ایلام برگزار شد