مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:052023-07-31اقتصادي

تامین زیرساخت های نهضت ملی مسکن فریمان 70 درصد پیشرفت داشته است


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی عملیات آماده سازی زمین و معابر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان را شروع کرده و تا امروز افزون بر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریمان، محمد اکبری اظهار کرد: تاکنون از شهرستان فریمان پنج هزار و 555 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 152 نفر حائز شرایط لازم هستند و هزار و 659 متقاضی نیز تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: در مجموع 239 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن فریمان قرعه کشی و تحویل متقاضیان شده است که هر قطعه زمین شامل 2 واحد مسکونی در 2 طبقه روی پیلوت است.

فرماندار فریمان گفت: همچنین با پیگیری صورت گرفته دستگاههای خدمات رسان، عملیات تامین خدمات زیربنایی در زمین نهضت ملی مسکن فریمان از 2 هفته قبل با جدیت شروع شده و کار نصب انشعابات برای برخی واحدهای متقاضی به زودی انجام خواهد شد.

اکبری مشارکت مردم در طرح نهضت ملی مسکن فریمان را به صورت گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ساخت 478 واحد در سایت 25 هکتاری نهضت ملی مسکن فریمان با مشارکت خوب متقاضیان و همراهی و همدلی مدیران شهرستان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از مجموع 400 واحد مسکونی در حال ساخت طرح، 150 واحد در مرحله اجرای اسکلت و سقف، 50 واحد در مراحل پایانی و یا نازک کاری بوده و بقیه موارد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های نهضت ملی مسکن فریمان 70 درصد پیشرفت داشته است

تامین زیرساخت های نهضت ملی مسکن فریمان 70 درصد پیشرفت داشته است