مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-06سياسي

افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی پیگیری شود


تعدادی از نمایندگان مجلس بر لزوم بازنگری در تعرفه های بندری در شورای عالی ترابری و رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت بلیت پروازهای داخلی تاکید کردند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس بر لزوم بازنگری در تعرفه های بندری در شورای عالی ترابری و رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت بلیت پروازهای داخلی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه تعدادی از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر خارجه: لزوم پیگیری غرامت جانبازان شیمیایی و شکایت از دولت های سهیم در جنگ.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعویض و بهسازی آسفالت محور ارتباطی پیرانشهر به سردشت؛ به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص تسریع در تاسیس اداره تامین اجتماعی شهرستان میرآباد؛ به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در تاسیس اداره امور مالیاتی شهرستان میرآباد؛ به رییس جمهور و وزیر بهداشت: ضرورت پیگیری دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی به خصوص در شهرستان های محروم؛ وزیر ارتباطات و فناوری: ضرورت تسریع در تاسیس اداره پست و همچنین اداره مخابرات شهرستان میرآباد؛ به وزیر فرهنگ و ارشاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی پیگیری شود

افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی پیگیری شود