مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-07اجتماعي

استقرار تجهیزات در نقاط حادثه خیز دماوند


فرماندار دماوند از استقرار تجهیزات در نقاط حادثه خیز این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی، شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران بر ضرورت تعامل دستگاه های خدمات رسان در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی بارندگی در هفته جاری تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی، شاهد بارش باران و رگبار و رعد و برق در سطح شهرستان دماوند خواهیم بود، از این رو تیم مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند.

️ وی ادامه داد: مدیریت عشایر سطح شهرستان، اطلاع رسانی در جهت جلوگیری از صعود به ارتفاعات، جلوگیری از اتراق شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه ها، از دیگر موضوعاتی است که باید مدنظر ستاد مدیریت بحران قرار بگیرد.

️ طاهرخانی اظهار داشت: مدیریت شهری در هر پنج شهر شهرستان، ایمن سازی داربست ها، پاک سازی و لایروبی جوی ها و انهار را در دستور کار قرار دهند.

️ وی گفت: جهاد کشاورزی تمهیدات لازم در خصوص مدیریت دام عشایر در دشت لار را مدنظر قرار دهد تا با بالا آمدن سطح رودخانه ها، مشکلی در این خصوص رخ ندهد.

️فرماندار دماوند افزود: استقرار تجهیزات در نقاط حادثه خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد تا شاهد کمترین خسارت در هفته جاری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تجهیزات در نقاط حادثه خیز دماوند

استقرار تجهیزات در نقاط حادثه خیز دماوند