مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14ورزشي

در اعزام نشدن گلفرها به هانگژو منطقی نمی بینم/ نباید گردشگر به چین اعزام شود


رییس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه ها را متقبل می شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ - رییس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه ها را متقبل می شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی بینم! حمید عزیزی در گفت وگو با ایسنا، درباره عدم اعزام ورزشکاران رشته گلف به بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: از رشته گلف کسی به بازی های آسیایی نمی رود.

آقایان قبول نکردند ورزشکاری از رشته گلف به بازی های آسیایی اعزام شود در حالی که بنده نامه نگاری و اعلام کردم تمام هزینه های ارزی و ریالی از سوی فدراسیون گلف پرداخت می شود.

معیار اعزام کاروان ایران به هانگژو چیست؟ رییس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح کردم که باید جایگاه ستاد عالی بازی ها قانونمند و از حالت فعلی خارج شود، تصریح کرد: ستاد عالی بازی ها طبق عرف ایجاد شده و فعالیت کرده است در حالی که در اساسنامه کمیته ملی المپیک و در مصوبات مجمع کمیته ملی المپیک هیچ نکته ای در این خصوص وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعزام نشدن گلفرها به هانگژو منطقی نمی بینم/ نباید گردشگر به چین اعزام شود

در اعزام نشدن گلفرها به هانگژو منطقی نمی بینم/ نباید گردشگر به چین اعزام شود