مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-19اقتصادي

بهره برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم، 152 واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده و از این طریق برای 1376 نفر اشتغال ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زاهدان اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان شرکت سهامی خاص خودگردانی است که تحت نظارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بوده و وظیفه آماده سازی، تامین، ایجاد و توسعه زیرساخت های صنعتی استان در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین حمایت، هدایت و پشتیبانی از صنایع کوچک را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این شرکت تلاش می کند تا با تعامل مناسب و داشتن مشتریان، سهامداران، کارکنان بتواند با قرار گرفتن در نقش الگو در فعال کردن و توانمند ساختن حداکثری واحدهای صنعتی مستقر در آن، به عنوان یکی از شرکت های صنعتی دارای جاذبه حداکثری برای متقاضیان صنعتی و جذب ایشان برای سرمایه گذاری صنعتی در کشور عمل کند.

این مسئول بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از مرداد ماه 1400 تا پایان خرداد ماه امسال، 331 فقره قرارداد واگذاری زمین صنعتی با سرمایه گذاران و کارآفرینان منعقد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان