مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:422023-08-12سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی به شهروندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان منطقه 13 شهرداری تهران ، - عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی منطقه 13 بر استفاده از همه ظرفیت ها برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان منطقه 13 شهرداری تهران ، به همراه علی احمدی شهردار منطقه، پاسخگوی مشکلات و مسائل شهری شهروندان بودند.

در این دیدارکاشانی پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات شهروندان با شهردار منطقه 13 در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی را صادر کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر استفاده از ظرفیت های منطقه برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی به شهروندان اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با شهروندان، روند خدمت رسانی را تسهیل می کند.

علی احمدی، شهردار منطقه، ملاقات های مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و آبادانی شهر و رضایتمندی صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی به شهروندان

استفاده از همه ظرفیت ها برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی به شهروندان