مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-26سياسي

جوانان بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستند


فرماندار سنندج بیشترین مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کرد و گفت: کارآمدی جوانان و آرمان خواهی و عدم محافظه کاری آنان از دلایل مهم مخاطب قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه است و در زمینه های مختلفت باید به جوانان میدان بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری صبح امروز در نشست با سمن های فعال حوزه جوانان در سنندج، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه امیدآفرینی در جامعه گفت: محور اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب نیز امیدآفرینی نسبت به آینده و افتخارآفرینی نسبت به گذشته است، که تمام تلاش دشمن بدبین کردن مردم و جوانان در این دو بخش است.

وی با اشاره به اینکه وجود جوانان امیدوار جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهند، گفت: یکی از مهم ترین آسیب ها ناامید ساختن مردم، بویژه جوانان است که از آغاز انقلاب، دشمنان جمهوری اسلامی با تمام شگردها در راه ناامید ساختن جوانان و مسوولیت ناپذیری آنان تلاش کرده است .

فرماندار سنندج خودتحقیری و زیرسوال بردن افتخارات گذشته را از دیگر ترفند های دشمنان در شرایط امروز بر شمرد و خاطرنشان کرد: جوانان در گام اول انقلاب و در 40 سال گذشته در زمینه های مختلف از جمله دفاع از کیان کشور در جنگ تحمیلی بیشترین نقش را داشتند و میانگین سنی بیست سال شهدای ما مؤید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستند

جوانان بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستند