مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-20سياسي

چگونه می توان در سامانه ثنا ثبت نام کرد؟


برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می توان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در گذشته برای ابلاغ اوراق قضایی از جمله احضاریه های دادگاه، مأموران به شکل حضوری به درب منزل مراجعه می کردند که این فرایند مشکلات متعددی را به همراه داشت اما امروزه با ایجاد سامانه ثنا اکثر اقدامات قضایی به صورت برخط انجام می شود.

سامانه ی ثنا سامانه ایی طراحی شده توسط قوه قضاییه است که در آن تمامی ابلاغ های قضایی و تمامی شکواییه ها و دادخواست ها به ثبت رسیده و افراد می توانند به راحتی از طریق این سامانه به آنها دسترسی داشته باشند.

برای دریافت خدماتی مانند سو پیشینه، نوبت دهی قضایی، ابلاغ الکترونیک، نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استعلام وضعیت کارشناس و وکیل، استعلام هزینه های دادرسی و خدمات دیگر باید به سامانه ثنا مراجعه کرد اما مراجعه به این سامانه مستلزم ثبت نام در آن و دریافت کد اختصاصی است.

به صورت کلی ثبت نام در سامانه ثنا به دو صورت انجام می شود که در راه اول شخص به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و مدارک هویتی و مشخصات خود شامل شناسنامه، کارت ملی و شماره تلفن همراه به نام خود را ارائه می دهد و کار ثبت نام وی انجام می شود؛ دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرهای بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان در سامانه ثنا ثبت نام کرد؟

چگونه می توان در سامانه ثنا ثبت نام کرد؟