مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-02اقتصادي

لزوم حذف واسطه ها در خرید میوه شب عید باغداران


مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی با تأکید بر هدف و رسالت سازمان تعاون روستایی در حذف واسطه ها، به اولویت خرید میوه ایام عید از باغداران به ویژه باغدارانی که از طریق نظام صنفی کارهای کشاورزی اقدام به اخذ شناسنامه باغ نموده اند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، اولین جلسه کارگروه تأمین میوه ایام عید سال 1403 با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط در محل دفتر مدیریت سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 میرجمال ساداتی مدیر سازمان تعاون روستایی استان در ابتدا با بیان عملکرد خرید توافقی میوه ایام عید سال گذشته و با اشاره به نقاط قوت و ضعف طرح مذکور، به اجرای طرح در سال جدید با روند قبلی و با رویکرد تنظیم بازار میوه توسط بخش غیردولتی اشاره کرد.

 ساداتی در ادامه افزود: تعیین میزان نیاز خرید سیب و پرتقال طرح، با توجه به ظرفیتهای موجود در زنجیره سیب استان، انجمن سردخانه داران و اتحادیه تعاونی های باغداران استان خواهد بود.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان با تأکید بر هدف و رسالت سازمان تعاون روستایی در حذف واسطه ها، به اولویت خرید میوه ایام عید از باغداران به ویژه باغدارانی که از طریق نظام صنفی کارهای کشاورزی اقدام به اخذ شناسنامه باغ نموده اند؛ تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حذف واسطه ها در خرید میوه شب عید باغداران

لزوم حذف واسطه ها در خرید میوه شب عید باغداران